вторник, 23 ноября 2021 г.

23 ноября

 Добрый день!

EESTI KEEL - В рабочей тетради стр. 47 №5 читать 10 раз. Учебник стр. 31 - учимся описывать картинку   Pildil on onu Villu, isa Mati,  Vanaisa Vello,   Onu seljas on pruun pintsak, jalas on pruunid püksid ja hallid botased. Isa seljas on sinine sviiter, jalas on punased püksid ja mustad tossud, Vanaisa seljas on hall sviiter , jakas on hallid püksid ja valged tossud. Ema seljas on pruun kleit, jalas on mustad kingad,.... .......

MATEMAATIKA - петерсон стр. 6-7, полоска примеров

VENE KEEL - Азьука стр. 69-71 читать 5 раз. Р.т. стр. 48-49 выполнить задания.

MUUSIKA - повторяем песенки про части тела, одежду, учим слова к Кадрипяев.

Сегодня за активную работу на уроках начала выдавать жетоны. Накопив 5 жетонов, их можно обменять на конфету или игрушку)  Свои первые жетоны получили: София, Руслан, Дима, Ветта, Ваня, Элеонора! Поздравляем!

Сегодня без спортивной формы Элеонора, Даша, Дима, Миша, Маша, Катя((((


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Tere tulemast kooli!

8.märts

 Kallid tüdrukud,  armsad emad ja lugupeetud vanemad, palju õnne naistepäeva puhul!!! Soovin teile päikest ja soojust!) Suured tänud kõigile...