четверг, 9 декабря 2021 г.

9. DETSEMBER

 TERVIST!

Сегодня очень хорошо читали и рассказывали по картинке Ветта, Ваня и Элеонора! Дома эти ребята очень хорошо подготовились к заданию!!  Спасибо родителям за контроль и поддержку!

Два человека сенгодня в школе без учебника по эстонскому языку и без словарика(((((


EESTI KEEL -учимся описывать картинку в учебнике на стр. 60-61.

план:

1.  Mis on pildil?

Pildil on köök ja esik.

2. Mis seal on?

Köögis on suur laud, riiul, kapp, pliit, külmkap ,.......  Laual on taldrikud, mahl, leib ja sai ,...... Riiulil on moos, mesi, .....   Esikus on vaib, uks, saapad, ....

3. Kes on pildil?

Pildil on ema, isa, vanaema, vanaisa, lapsed, koer, kass.

4. Mida nad teevad?

Isa teeb süüa, vanaisa läheb koju ja  ütleb "Jätku leiba!", vanaema teeb teed, ema ütleb "Palun lauda", lapsed istuvad ja ütlevad "Jätku tarvist!", kass jookseb,

5. Mis riided neil on? 

Isa seljas on kollane t-särk, põll, jalas on püksid ja sussid



MATEMAATIKA - стр. 30-33

VENE KEEL - дочитать книжки из школьной библиотеки и принести их в школу. В прописях дописать стр. 28. Тем кто болел - прописать буквы на других страничках тоже.

MUUSIKA - повторяем песни к  Рождеству. Слушать и петь по 10 раз.






LOODUSÕPETUS - учимся рассказывать о том, какую пользу приносят домашние животные людям. Kes annab piima? Lehm annab piima. Kes annab liha? Lehm, kana, siga, lammas  annavad liha. Kes annab muna? Kana annab muna. Kes annba villa? Lammas annab villa. Kes püüab hiiri? Kass püüab hiiri. Kes valvab maja? Koer valvab maja.


Видео смотри и повторяй 5 раз.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Tere tulemast kooli!

8.märts

 Kallid tüdrukud,  armsad emad ja lugupeetud vanemad, palju õnne naistepäeva puhul!!! Soovin teile päikest ja soojust!) Suured tänud kõigile...