пятница, 14 января 2022 г.

14. jaanuar

 EESTI KEEL - повторяем в словарике слова по теме "Зимние каникулы", учебник стр. 6=7 описываем картинку по плану

1.KES ON PILDIL? PILDIL ON LAPSED JA ISA, KASS

2. KUS NAD ON?  NAD ON KODUS, ELUTOAS

.3. MIS SEAL ON? - ELUTOAS ON DIIVAN, TUGITOOLID, KUUSKS,, MÄNGUASJAD, AKNAD, PÕRANDAL ON VAIP

4. MIDA NAD TEEVD?  SASS ÜTLEB: "KÜLL MINUL VEDAS! ......   ",  LIISA ÜTLEB: "......"

5. MIS RIIDED NEIL ON? SASSI SELJAS ON KOLLANE JA ROHELINE SÄRK, JALAS ON ROHELISED PÜKSID JA SINISED TOSSUD. ,.......

VENE KEEL - Наталья Юоьевна расстроена тем, как ребята читают..... Две девочки систематично не выполняют домашние задания... Продолжаем читать рассказы Осеевой.


Поздравляем всех со СтарымНовым годом!!!

Сегодня у нас была и дискотека, и поиски гномиков, и сладкий сюрприз!



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Tere tulemast kooli!

8.märts

 Kallid tüdrukud,  armsad emad ja lugupeetud vanemad, palju õnne naistepäeva puhul!!! Soovin teile päikest ja soojust!) Suured tänud kõigile...