четверг, 17 февраля 2022 г.

17. veebruar

 Tervist!!

EESTI KEEL - учим диалог "К врача" наизусть

Arsti  juures. 

 

Patsient:   Tere, doktor!

Arst:  Tere! Mis sinu nimi on?

Patsient:   Minu nimi on .......

Arst:  Kui vana sa oled?

Patsient:   Ma olen kaheksa aastat vana.

Arst:  Mis juhtus?

Patsient:   Mul on köha, nohu, kurk valutab ja kõrge palavik.

Arst:  Ma vaatan kurku. Ütle:  „ AAAA“

Patsient:   „ AAAA“

Arst:  Ma kuulan  sind.

Arst:  Ma kirjutan rohtu.  Joo palju. Pane sinepiplaaster ja ole voodis!

Patsient:   Aitäh! Head aega!

Arst:  Head  aega!

Kirjatehnika lk. 56-57


Ветта и Демид попробывали на уроке уже рассказать)  Этоможет быть образцом для деток, которые сидят дома)



VENE KEEL - Р.т. стр.15 закончить


MUUSIKA  - поем песни про флаг и про зимние забавы

MATEMAATIKA - Петерсон - закончить всю тетрадь, проверить все странички, сдать тетрадь на проверку учителю. Считаем в миксике.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Tere tulemast kooli!

8.märts

 Kallid tüdrukud,  armsad emad ja lugupeetud vanemad, palju õnne naistepäeva puhul!!! Soovin teile päikest ja soojust!) Suured tänud kõigile...