пятница, 16 сентября 2022 г.

 Niplispitsi töötuba koos Olga Kublitskajaga.

EST:

Hea lapsevanem!

Kutsume teid osa võtma  niplispitsi töötoast  O. Kublitskaja juhendamisel.

O. Kublitskaja on Narva Pitsikooli looja ja juht, Narva Laste Loomemaja pedagoog ja Eesti Pitsi Gildi juht. Olga tegeleb alates 2000. aastast pitsiteemaliste näituste, presentatsioonide, rahvusvaheliste festivalide ja seminaride korraldamisega Eestis. Seekord õpetab Olga ka Lastevanemate klubi osalejaid niplispitsi valmistama.

  • Suhtlustase: A2+
  • Aeg: 17.09 kell 11.00-14.00
  • Koht: Narva eesti keele maja (Linda 2,Narva)
  • Osalejate arv: 30

*Kõik Eesti keele majade üritused on osalejatele tasuta.

RUS:

Дорогие Родители!

Приглашаем Вас в  мастерскую кружевоплетения под руководством Ольги Кублицкой.

Ольга Кублицкая – основатель и руководитель Нарвской Школы Кружева, преподаватель Нарвского Дома Детского Творчества и руководитель Гильдии Кружевниц Эстонии. Организатор выставок, презентаций, международных фестивалей и семинаров по кружеву в Эстонии, член Международной Ассоциации игольного и коклюшечного кружева, член Республиканского общества рукоделия Eesti Rahvakunsti ja Käsitöö Liit. Имеет награды и поощрения от Kultuurkapital и Министерства культуры Эстонии к 80-летнему юбилею Eesti Rahvakunsti ja Käsitöö Liit за вклад в развитие кружевоплетения в стране.

 

*Все мероприятия Домов эстонского языка бесплатны для участников

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Tere tulemast kooli!

8.märts

 Kallid tüdrukud,  armsad emad ja lugupeetud vanemad, palju õnne naistepäeva puhul!!! Soovin teile päikest ja soojust!) Suured tänud kõigile...